Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/108639
Estratègia de Mitjans Publicitaris [103161]
Gómez Garrido, Aurea Beatriz
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: L'assignatura té com a objectius principals introduir a l'estudiant en el món de la planificació estratègica de mitjans. Per a assolir aquest objectiu, l'assignatura es centrarà bàsicament en: 1. - Conèixer en profunditat les característiques dels mitjans publicitaris per tal de poder portar a terme una selecció de mitjans i suports correcte en una estratègia de mitjans. 2. - Ser original en la recerca de nous mitjans, suports i formats publicitaris. 3. - Desenvolupar les aptituds d'investigació de cara al briefing de mitjans. 4. - Conèixer la importància del coneixement del target. 5. - Ser capaç de crear una estratègia de mitjans correcte (decisió estratègica), en funció d'uns objectius determinats. 6. - Practicar les presentacions en públic.
Llengua: Català



4 p, 103.2 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir