Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/108657
La Llengua Anglesa en el Món Contemporani: Pràctiques i Contextos [103581]
Codó Olsina, Eva
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013-14
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: El focus d'aquest curs és en l'ús de la llengua anglesa, tant al nivell micro de les pràctiques lingüístiques com al nivell macro d'una llengua amb un estatus especial en el món globalitzat actual. ELs objectius de l'assignatura són (a) eixamplar i especialitzar els recursos lingüístics dels mestres d'anglès en formació per tal que puguin actuar de forma adequada i acurada en els seus futurs espais professionals (cal fer notar, però, que tot i que hi haurà un èmfasi especial en el vocabulari relacionat amb el món educatiu, també es tractaran aspectes de llengua general); (b) promoure la reflexió sobre els aspectes culturals dels usos lingüístics i la seva gestió dins un marc pedagògic intercultural; i (c) fer conscients els estudiants de la variació en llengua anglesa i dels paradigmes actuals d'anàlisi de la llengua (EIL, ELF) i de les implicacions docents de tot plegat. S'adopta una perspectiva multilingüe que té en compte les relacions, similituds i diferències entre les tres llengües de l'escola (català, castellà i anglès). ----------- The focus of this course is on English language use, understood both at the micro-level of actual linguistic practices as well as at the macro-level of a language with a special status in the current globalised world. The goals of the course are (a) to widen and specialise the linguistic resources of pre-service English language teachers to enable them to act appropriately and accurately in their future professional spaces (students should note that, while there will be a special emphasis on education-related language, they will also be exposed to general English); (b) to promote reflection on the cultural aspects of language use and their management within an intercultural pedagogical framework; (c) to raise awareness of English variation and of current paradigms for the study of the language (EIL, ELF) and their implications for teaching practice. A multilingual approach which takes account of the relationships, similarities and differences between the three languages of the school (Catalan, Spanish and English) will be adopted.
Llengua: Català



7 p, 117.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-09, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir