Anàlisi Industrial i Estratègia Competitiva [102312]
Grifell-Tatjé, Emili (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia de l'Empresa)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat d'Economia i Empresa
Data: |
2013-14 |
Resum: |
Els objectius bàsics que es persegueixen en finalitzar el curs són que l'alumne es familiaritzi amb els conceptes i instruments bàsics de l'anàlisi industrial, així com de la seva utilitat per a la formulació de l'estratègia competitiva de les empreses, i assoleixi una millor comprensió dels mecanismes que l'empresa disposa per a generar beneficis. Els objectius més avançats són que l'alumne sàpiga fer una valoració de la estratègia competitiva realitzada per l'empresa, quantificar el valor creat associat a l'estratègia i comprengui els mecanismes de repartiment i apropiació. |
Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. |
Llengua: |
Català |
Titulació: |
Grau en Economia [2501573] |
Document: |
Objecte d'aprenentatge |
El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics >
Guies docents
Registre creat el 2013-07-12, darrera modificació el 2023-10-21