Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/109289
Màrqueting Avançat [42226]
Llonch Andreu, Joan
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Resum: Abordar los aspectos y las herramientas más relevantes del marketing estratégico, de análisis de los mercados y de la planificación de marketing.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Màster Universitari en Màrqueting [4313148]



6 p, 104.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-12, darrera modificació el 2017-09-23



   Favorit i Compartir