Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/109544
Màrqueting [102178]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Titulació: Empresa i Tecnologia [2501232]
Resum: L'assignatura de màrqueting representa una matèria bàsica dins els estudis de Empresa i Tecnologia perquè forma a l'alumne en aspectes centrals de la gestió empresarial, en concret de la gestió comercial. Una formacio en gestió comercial és necessària per unna correcta inserció laboral d'un graduat en Empresa i Tecnologia dirigida a empresaes i/o organitzacions empresarials de diferents tipus. En totes aquestes situacions l'alumne haurà de tenir una visió àmplia de la gestió empresarial per tal de dur a terme el sey treball i poder crèixer dinsl'estructura de l'organnització. Màrqueting és una assignatura obligatòria de tercer curs on l'alumne ja ha adquirit prèviament una formació base d'empresa. Aquesta assignatura proporciona al alumne una formació integral en 'àmbit de màrqueting, desenvolupant els coneixements bàsics i les competències especifiques d'aquesta àrea empresarial. Els objectius són: 1. Entendre la problemàtica comercial de l'empresa dins el seu context general 2. Aquirir la capacitat d'anàlisi comercial i les habilitats necessàries per pendre decisions comercials, especialment les referents al pla de màrqueting 3. Identificar els diferents agents que participen en l'activitat comercial, examinant les relacions existents entre ells 4. Desenvolupar una visió integral de la funció comercial i les seves especialitats dins de les organitzacions La asignatura de marketing representa una materia básica dentrod e los estudios de Empresa y TEcnología porque forma al estudiante en aspectos fundamentales de a gestión empresarial, en concreto de la gestión comercial. Una formación en gestión comercial es imprencisdible para una correcta inserción laboral de un graduado en Empresa y Tecnología dirigida a empresas y/o organizaciones empresariales de todo tipo. En cualquier situación el estudiante deberá disponer de una visión ampluia de la gestión empresarial para poder llevar a cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. 1 Màrqueting 2013 - 2014 cabo correctamente su trabajo y poder crecer dentro de la estructura de la organización. Marketing es una asignatura obligatoria de tercer curso dond el estudiante previamente ya ha adquirido unos conocimientos básicos de empresa. Esta asignatura proporciona al estudiante una formación integral en marketing, desarrollando los conocimientos básicos y las competencias propias de esta área empresarial. Los objetivos son: 1. Comprender la problemática de la empresa dentrod e un contexto general 2. Adquirir la capacidad del análisis comercial y de las habilidades necesarias para tomar decisiones comerciales, en especial las referentes para la elaboración del plan de marketing 3. Identificar los diferentes agentes que participan en la actividd comercial de cualquier organización empresarial, examinando las relaciones existentes entre los mismos 4. Desarrollar una visión integral de la función comercial y de su especificidad dentro de una organización.
Llengua: Català



6 p, 107.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-15, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir