Teoria i Estructura de les Relacions Públiques [103136]
Noguero i Grau, Antoni (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: Introducir al conocimiento específico de las Relaciones Públicas desde la perspectiva histórico-cultural y sus aplicaciones en el contexto de las organizaciones. Análisis de la dimensión profesional, económica y social del desarrollo de la actividad de las Relaciones Públicas en Catalunya y España, así como en los aspectos que afectan a la globalización profesional y técnica del sector. En el marco de su operatividad técnico-juridica, se considerará la forma de crear y estructurar su función, tanto en los departamentos de Relaciones Públicas, adscritos o integrados como en el ámbito de la de las agencias de RR. PP. (nacionales e internacionales).
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Document: Objecte d'aprenentatge



9 p, 122.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-15, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir