Economia Aplicada i de l'Empresa [103140]
Roca i Sagalés, Oriol (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament d'Economia Aplicada)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Resum: Es tracta d'una assignatura de primer curs, primer semestre, per tant, de formació bàsica. L'assignatura proporciona els instruments bàsics de l'anàlisi econòmica que han de permetre analitzar i entendre el funcionament de les economies de mercat, posant èmfasi en el comportament de les empreses i en les diferents estructures de mercat. Els objectius formatius de l'assignatura es poden sintetitzar en els següents punts: 1. Tenir els coneixements teòrics bàsics de la micro i macroeconomia 2. Conèixer el funcionament dels mecanismes de mercat (oferta, demanda) en diferents contextos 3. Demostrar l'adquisició dels coneixements a través de l'expressió escrita i oral.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Document: Objecte d'aprenentatge



3 p, 98.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials acadèmics > Guies docents

 Registre creat el 2013-07-15, darrera modificació el 2023-01-28



   Favorit i Compartir