Màrqueting Estratègic i Operatiu [103159]
Navalles Villar, Pere
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2013-14
Resumen: Objectius: - Tenir una concepció precisa del que és l'estratègia de màrqueting empresarial. - Adquirir una visi general del procés estratègic del màrqueting. - La gestió estratègica del màrqueting empresarial. - Conceptes bàsics de l'estratègia de màrqueting. -El procés estratègic del màrqueting.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Documento: Objecte d'aprenentatge



4 p, 102.0 KB

El registro aparece en las colecciones:
Materiales académicos > Guías docentes

 Registro creado el 2013-07-15, última modificación el 2023-01-28



   Favorit i Compartir