Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/109760
Caràcter i natura de la cultura en emergir la societat de comunicació de masses
Gómez Mompart, Josep Lluís

Data: 1993
Resum: En una ressenya periodística sobre "Els intel·lectuals en la història", el professor Josep Fontana assenyalava que « John Carey, a The Intellectuals and the Masses (Londres, 1992), explica que l'ascens de les masses a l'educació i la cultura va produir una mena de terror en els intel. lectuals europeus al final del segle xix i comenbament del xx». Unes dècades abans, però, allò que s'entenia per la cultura popular anava relativament desapareixent a mesura que emergia una societat radicalment diferent, la societat-cultura de comunicació de masses, 2 la qual va suposar una altra mena de cultura i comunicació, de major complexitat.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Mitjans de comunicació de massa ; Cultura de massa ; Cultura popular
Publicat a: Treballs de comunicació, Núm. 4 (Octubre 1993) , p. 101-115, ISSN 1131-5687

Adreça alternativa: http://publicacions.iec.cat/repository/pdf/00000162%5C00000086.pdf


15 p, 2.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-07-16, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir