Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/109959
Màrqueting de Serveis i Intangibles [102137]
Gallo Martínez, Rosalía
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat d'Economia i Empresa

Data: 2013-14
Titulació: Comptabilitat i Finances [2501231]
Resum: Els objectius de Màrqueting de Serveis i Intangibles són familiaritzar a l'alumne amb la pràctica del màrqueting més directament relacionada amb la seva formació; la comptablitat i les finances són serveis, intangibles, tant interns (departament de comptabilitat, departament financer, gestió patrimonial) com externs (auditoría, banca, serveis externalitzats de comptabilitat, gestoria). L'assignatura profunditza en el coneixement i pràctica del màrqueting de serveis, els consumidors de serveis, el mix de màrqueting a les empreses de serveis i la planificació i control del màrqueting de serveis i intangibles. També és objectiu d'aquesta assignatura fer a l'alumne capaç d'identificar i resoldre les necessitats de màrqueting de serveis i intangibles que una empresa pugui haver de fer front.
Llengua: Català



4 p, 103.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-16, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir