Memòria del procés d'avaluació participativa del pla d'educació i convivència de Sant Narcís i Santa Eugènia. L'avaluació participativa d'accions comunitàries com a metodologia d'aprenentatge personal i comunitari
Soler-Masó, Pere
Planas Lladó, Anna
Rieradevall, Jordi
Universitat de Girona. Institut de Recerca Educativa

Títol variant: Informe executiu del procés d'avaluació participativa del Pla d'Educació i Convivència de Sant Narcís i Santa Eugènia de Girona
Data: 2013
Descripció: 83 pag.
Resum: El treball que aquí es presenta és el resultat d'avaluar participativament el Pla d'Educació i Convivència de Santa Eugènia i Sant Narcís arran d'un projecte de recerca que realitzen tres universitats (UAB,UB i UdG) sobre l'empoderament a partir de processos d'avaluació participativa. En aquest informe es presenta la memòria del treball realitzat al llarg d'un any amb un equip constituït per tècnics i responsables de les entitats vinculades al Pla d'Educació i Convivència d'aquests barris (PEiC).
Ajuts: Ministerio de Ciencia e Innovación EDU2010/15122
Drets: Tots els drets reservats.
Llengua: Català
Document: Informe ; Text
Matèria: Sant Narcís (Girona, Catalunya) ; Santa Eugènia (Girona, Catalunya) ; Avaluació participativa ; Pla d'Educació i Convivència ; Associació de veïns ; Empoderament



Memòria
83 p, 3.5 MB

Informe executiu
20 p, 1.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Estudis

 Registre creat el 2013-07-24, darrera modificació el 2022-09-27



   Favorit i Compartir