Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/111155
L’oferta radiofònica a Catalunya, entre la maduresa i la crisi
Martí, Josep Maria, 1950- (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)

Data: 2004
Resum: El mercat de l'oferta programàtica radiofònica actual presenta alhora, tant a Espanya com a Catalunya, símptomes de maduresa i de crisi. No es tracta d'una afirmació contradictòria, sinó que és la conseqüència lògica de la valoració de l'evolució que ha sofert aquest sector en els darrers vint anys, un període en què hi ha hagut una desregulació important de l'activitat radiodifusora i en què també s'han desenvolupat polítiques legislatives i normatives específiques per part de les dues Administracions implicades, l'estatal i l'autonòmica, que han conformat un sector radiofònic força diferent del que hi havia en acabar la dècada dels setanta.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; altres ; publishedVersion
Matèria: Radiodifusió ; Catalunya ; Ràdio
Publicat a: Quaderns del CAC, Núm. 18 (gener-abril 2004) , p. 31-36, ISSN 1138-9761

Adreça alternativa: https://www.cac.cat/pfw_files/cma/recerca/quaderns_cac/Q18jmmarti.pdf


6 p, 93.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > GRISS (Grup de Recerca en Imatge, So i Síntesi / Grupo de Investigación en Imagen, Sonido y Síntesis)
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2016-06-05



   Favorit i Compartir