Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/111167
Estudis d'Audiència i Recepció [103041]
Huertas Bailén, Amparo
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Titulació: Comunicació Audiovisual [2501928]
Resum: L'assignatura s'integra dins de la matèria "Investigació en Comunicació", formada per les següents assignatures: - Mètodes d'investigació en Comunicació: 3er. curs - 1er. Semestre (a partir del cus 2014-15). Obligatòria - Estudis d'audiència i recepció: 3er Curs - 1er. Semestre. Obligatòria (a partir del curs 2014-15: Tercer Curs. Segon semestre). Rellevància de l'assignatura El principal objectiu d'Estudis d'audiència i recepció és que l'estudiant obtingui el coneixement bàsic sobre el comportament i l'activitat dels públics a l'àmbit de la comunicació (tradicional i a l'entorn digital), aspecte essencial des del punt de vista professional. I, a més, també garanteix l'adquisició de competències bàsiques per a poder desenvolupar investigacions socials. Aquesta és una assignatura obligatòria. Prèviament, l'estudiant ha cursat l'assignatura Teories de la Comunicació (dins la matèria Comunicació). Contribució de l'assignatura a la formació del perfil professional L'objectiu final de l'assignatura és contribuir a que l'alumne pugui : (a) Desenvolupar projectes comunicatius adients als públics als quals aquests s'adrecen (saber actuar). (a) Desenvolupar capacitat crítica i autocrítica davant la pràctica comunicativa (saber ser). (c) Afrontar/Avaluar una investigació social a l'àmbit de la comunicació (saber actuar).
Llengua: Català



5 p, 105.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir