Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/111171
Estructura Social i Sociologia del Consum [103131]
Borrás Català, Vicent
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013-14
Titulació: Publicitat i Relacions Públiques [2501935]
Resum: 1. Coneixement i visualització de les característiques de la societat de consum espanyola i catalana. 2. Comprensió dels conceptes bàsics de l'estructura social: classe, gènere y cicle de vida. 3. Entendre el lligam entre els principals eixos de l'estructura social i el consum 4. Caracterització de tipus de publicitat en funció del tipus de societat i el perfil del consumidor al que es dirigeix.
Llengua: Català



4 p, 100.7 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-07-29, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir