Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/111835
La codificació de la identitat visual dels envasos
Colet Ruz, Jordi

Títol variant: Encoding the visual identity of packaging
Data: 2013
Resum: El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging" presentada per Jordi Colet Ruz i dirigida pel Dr. Daniel Tena Parera. Aquesta investigació aborda l'estudi del missatge publicitari expressat a través de la identitat visual dels envasos. Des d'aquesta perspectiva, es posa de manifest la rellevància estratègica del disseny estructural i gràfic d'aquests artefactes comunicatius gràcies a la immediatesa, força i permanència dels efectes del packaging sobre el comportament del consumidor.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Empaquetatge ; Grafisme ; Disseny ; Màrqueting ; Publicitat ; Percepció ; Packaging ; Graphics ; Design ; Marketing ; Advertising ; Perception
Publicat a: Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101, ISSN 2014-9298



4 p, 592.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > grafica : documents de disseny gràfic
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2013-09-05, darrera modificació el 2016-11-08



   Favorit i Compartir