Google Scholar: citations
La codificació de la identitat visual dels envasos
Colet, Jordi

Additional title: Encoding the visual identity of packaging
Date: 2013
Abstract: El propassat 8 de febrer de 2013 es va llegir a la Facultat de Ciències de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB) la tesi doctoral "La concepció de la indentitat visual dels envasos. Una aproximació a la funció publicitària del packaging" presentada per Jordi Colet Ruz i dirigida pel Dr. Daniel Tena Parera. Aquesta investigació aborda l'estudi del missatge publicitari expressat a través de la identitat visual dels envasos. Des d'aquesta perspectiva, es posa de manifest la rellevància estratègica del disseny estructural i gràfic d'aquests artefactes comunicatius gràcies a la immediatesa, força i permanència dels efectes del packaging sobre el comportament del consumidor.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Català
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Subject: Empaquetatge ; Grafisme ; Disseny ; Màrqueting ; Publicitat ; Percepció ; Packaging ; Graphics ; Design ; Marketing ; Advertising ; Perception
Published in: Grafica, Vol. 1, Núm. 2 (2013) , p. 99-101, ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v1-n2-colet
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/283800
DOI: 10.5565/rev/grafica.11


4 p, 592.0 KB

The record appears in these collections:
Research literature > UAB research groups literature > Research Centres and Groups (research output) > Social and Legal Sciences > Advertising and Public Relations Research Group (GRP)
Articles > Published articles > grafica
Articles > Research articles

 Record created 2013-09-05, last modified 2021-12-11



   Favorit i Compartir