Google Scholar: citations
Lettre de l'editrice
Dooly Owenby, Melinda (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)

Additional title: Nota de la Editora
Additional title: Nota de l'Editora
Additional title: Editor's Note
Date: 2013
Abstract: Suite à notre tradition de présenter en début d'année académique le travail d'un chercheur de notre Département, notre auteur invité est le docteur Xavier Fontich Vicens. Son article porte sur le défi auquel fait face à un moment ou autre tout enseignant de langues: comment enseigner la grammaire? . . .
Abstract: Los volúmenes que la nuestra revista publica al inicio de cada curso académico tienen por costumbre presentar el trabajo de un investigador del departamento que la edita. En este caso, el autor invitado es el doctor Xavier Fontich Vicens. Su artículo trata un tema que siempre presenta retos al profesorado: ¿Cómo ha de enseñarse la gramática? . . .
Abstract: Els volums que la nostra revista publica en començar cada curs acadèmic tenen per costum presentar el treball d'un investigador del departament que l'edita. En aquest cas, l'autor convidat és el doctor Xavier Fontich Vicens. El seu article tracta un tema que sempre presenta reptes al professorat: Com s'ha d'ensenyar la gramàtica?. . .
Abstract: Continuing our Autumn tradition of highlighting the work of a teacher and researcher from our department, our guest author for this volume is Dr. Xavier Fontich Vicens. His article tackles a challenge that almost all language teachers have faced at one time or another: Grammar - how do I teach it?. . .
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Language: Text en català, castellà, anglès i francès
Document: Editorial ; altres ; Versió publicada
Published in: Bellaterra journal of teaching and learning language and literature, Vol. 6, Núm. 3 (Agost-Setembre 2013) , p. i-ix, ISSN 2013-6196

Adreça original: https://revistes.uab.cat/jtl3/article/view/v6-n3-dooly
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/298278
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/298276
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Bellaterra/article/view/298277
DOI: 10.5565/rev/jtl3.536


11 p, 307.3 KB

The record appears in these collections:
Articles > Published articles > Bellaterra journal of teaching and learning language and literature

 Record created 2013-09-16, last modified 2022-09-20



   Favorit i Compartir