Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112117
Estratègies de notació musical espontània en infants de 4 a 5 anys
Rodríguez de la Rosa, Marina
Viladot Vallverdú, Laia , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 49 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Resum: El dibuix ens ofereix la possibilitat de fer una lectura de com s'estructura el pensament dels infants. En aquest treball estudiem quines estratègies posen en pràctica infants de 4 a 5 anys per a representar gràfica i espontàniament una audició. S'analitzen 26 representacions d'un mateix fragment musical i s'estableixen 4 categories generals per tal d'extreure'n conclusions i comparar els resultats amb el treball de Barret (2001), de similars característiques.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Notació musical espontània ; Estratègies de representació ; Estètica musical



49 p, 2.5 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-18, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir