Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112193
Els cent llenguatges en el cos del mestre. Contrastos entre Reggio i la UAB
Pie Pérez, Meritxell
Martínez Mínguez, Maria Lourdes , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 27 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació infantil [847]
Titulació: Educació Infantil [2500797]
Resum: El paper de l'estada Erasmus a la ciutat italiana de Reggio Emilia passa per la confrontació entre l'experiència de formació inicial UAB en relació al paper del cos del mestre i el saber fer reggià, on fa més de quaranta anys que infants, educadors, famílies i comunitat treballen junts construint el seu ideal educatiu. Són conscients i lluiten per vetllar per la qualitat de l'educació, sent plens coneixedors de la importància que aquesta té en la construcció social. Una realitat totalment contrària a la què vivim actualment a Catalunya, on el i la professió de mestre es troben desprestigiades.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Cos mestre ; Reggio Emilia ; Experiència formació inicial UAB



27 p, 238.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-20, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir