Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112262
Realment l'escola adoctrina en continguts històrics? : estudi de cas a l'escola Lluís Millet
Ahufinger Sanclemente, Nadia
González Monfort, Neus, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de la Llengua i la Literatura i de les Ciències Socials)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 20 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: L'estudi de cas que es presenta a continuació s'ha fet durant el curs 2012-2013. El treball parteix de la pregunta “Quina història de Catalunya s'aprèn a l'educació primària?” per tal de fer una recerca amb un grup–classe de 6è de l'escola Lluís Millet de El Masnou. Amb aquest treball es pretén mostrar tot el procés que s'ha fet per realitzar un estudi de cas des de la formulació d'unes primeres hipòtesis fins a trobar unes conclusions per tal de crear reflexió i crítica constructiva en l'àmbit de l'educació i de l'ensenyament de les ciències socials. Tots els alumnes de 6è acaben la primària havent estudiat història, però quina història? On i com l'han après? Amb aquest estudi de cas es vol fer reflexionar sobre quin paper té la història en les vides del nois i noies que hauran de construir un futur.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Història de Catalunya ; Estudi de casos ; Construir futur



20 p, 402.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-27, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir