Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112275
La música i l'alumnat amb TEA : intervenció en dos casos en un centre educatiu ordinari
Moya Cerón, Ana
Vilar, Mercè, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de l'Expressió Musical, Plàstica i Corporal)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 50 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: En aquest treball s'exposa una seqüència de 4 sessions d'activitats musicals realitzades amb dos infants amb Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) amb l'objectiu de verificar si la mediació d'un instrument musical pot incidir en facilitar la comunicació entre els participants així com afavorir certes habilitats socials. La intervenció ha consistit en diferents activitats d'experimentació i interacció amb instruments de percussió i, tal com indicava la bibliografia especialitzada consultada, malgrat la brevetat de la intervenció s'ha pogut verificar el supòsit inicial en relació al desenvolupament de la comunicació i el “saber esperar” i “actuar quan toca”.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Música ; Trastorn de l'Espectre Autista (TEA) ; Interpretació instrumental



50 p, 1.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-30, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir