Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112280
Les comunitats d'aprenentatge com a model educatiu de l'escola del segle XXI
Valentí Casadellà, Anna
Serradell, Olga, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 16 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: Les comunitats d'aprenentatge (CA) són un model d'escola inclusiva, vinculada amb el barri i un espai on les famílies participen en l'educació dels infants. Les seves actuacions d'èxit es fonamenten en la literatura científica, i els resultats acadèmics i socials que s'obtenen són clars reveladors del seu èxit. Els grups interactius, les tertúlies literàries dialògiques i l'extensió del temps d'aprenentatge són algunes de les actuacions d'èxit més presents a les CA. La seva observació i comparació amb el marc teòric establert per la comunitat científica internacional corroboren els bons resultats d'aquestes actuacions. És per aquest motiu que es planteja aquest projecte com a model educatiu d'escola del segle XXI.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Comunitats d'aprenentatge ; Actuacions educatives d'èxit ; Aprenentatge dialògic



16 p, 328.3 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-30, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir