visitante ::
identificación
|
|||||||||||||||
Buscar | Enviar | Ayuda | Servicio de Bibliotecas | Sobre el DDD | Català English Español |
Página principal > Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Les comunitats d'aprenentatge com a model educatiu de l'escola del segle XXI |
Fecha: | 2013 |
Descripción: | 16 pag. |
Resumen: | Les comunitats d'aprenentatge (CA) són un model d'escola inclusiva, vinculada amb el barri i un espai on les famílies participen en l'educació dels infants. Les seves actuacions d'èxit es fonamenten en la literatura científica, i els resultats acadèmics i socials que s'obtenen són clars reveladors del seu èxit. Els grups interactius, les tertúlies literàries dialògiques i l'extensió del temps d'aprenentatge són algunes de les actuacions d'èxit més presents a les CA. La seva observació i comparació amb el marc teòric establert per la comunitat científica internacional corroboren els bons resultats d'aquestes actuacions. És per aquest motiu que es planteja aquest projecte com a model educatiu d'escola del segle XXI. |
Derechos: | Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: | Català |
Titulación: | Educació Primària [2500798] |
Plan de estudios: | Grau en Educació Primària [1140] |
Documento: | Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text |
Materia: | Comunitats d'aprenentatge ; Actuacions educatives d'èxit ; Aprenentatge dialògic |
16 p, 460.2 KB |