Les comunitats d'aprenentatge com a model educatiu de l'escola del segle XXI
Valentí Casadellà, Anna
Serradell Pumareda, Olga, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Sociologia)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Fecha: 2013
Descripción: 16 pag.
Resumen: Les comunitats d'aprenentatge (CA) són un model d'escola inclusiva, vinculada amb el barri i un espai on les famílies participen en l'educació dels infants. Les seves actuacions d'èxit es fonamenten en la literatura científica, i els resultats acadèmics i socials que s'obtenen són clars reveladors del seu èxit. Els grups interactius, les tertúlies literàries dialògiques i l'extensió del temps d'aprenentatge són algunes de les actuacions d'èxit més presents a les CA. La seva observació i comparació amb el marc teòric establert per la comunitat científica internacional corroboren els bons resultats d'aquestes actuacions. És per aquest motiu que es planteja aquest projecte com a model educatiu d'escola del segle XXI.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Català
Titulación: Educació Primària [2500798]
Plan de estudios: Grau en Educació Primària [1140]
Documento: Treball final de grau ; Text ; Treball final de grau ; Text
Materia: Comunitats d'aprenentatge ; Actuacions educatives d'èxit ; Aprenentatge dialògic



16 p, 460.2 KB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Trabajos de Fin de Grado > Facultad de Ciencias de la Educación. TFG

 Registro creado el 2013-09-30, última modificación el 2023-07-22



   Favorit i Compartir