Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112282
Dictat en parella. Aprenentatge entre iguals : un recurs potent d'atenció a la diversitat
Sánchez Mercado, Laura
Duran, David, 1963-, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Psicologia Bàsica, Evolutiva i de l'Educació)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013
Descripció: 20 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Educació Primària [1140]
Titulació: Educació primària [2500798]
Resum: En aquest treball es presenta el dictat en parella, un projecte basat en la tutoria entre iguals amb l'objectiu de potenciar el desenvolupament de l'expressió escrita i l'ortografia de la llengua catalana, a través de l'ajuda mútua entre companys. La tutoria entre iguals amb rol recíproc és un mètode d'aprenentatge entre iguals que consisteix en la creació de parelles amb un nivell similar de coneixements respecte a la matèria a treballar. En aquest article es descriuen les bases conceptuals sobre les quals es basa el projecte i per altra banda la descripció de la implementació del mateix.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Aprenentatge entre iguals ; Ensenyament de la llengua ; Tutoria entre iguals



23 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat Ciències de l'Educació. TFG

 Registre creat el 2013-09-30, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir