Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112398
Anglès i la seva Didàctica [42092]
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013-14
Titulació: Màster Universitari en Formació de professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes [4310486]
Resum: Aquesta assignatura aspira que els i les futures docents d'anglès es familiaritzin amb les estratègies docents bàsiques d'ensenyament de l'anglès com a llengua estrangera a adolescents i adults en contextos institucionals, i adquireixin coneixements i habilitats bàsiques d'autoformació que els ajudin a continuar millorant com a docents d'anglès al llarg de tota la vida professional. Aquesta aspiració es concreta en els objectius següents: Familiaritzar-se amb els principis bàsics de política lingüística que inspiren el currículum català de llengües estrangeres. Familiaritzar-se amb els fonaments psicosociolingüístics de l'aprenentatge de llengües estrangeres en medi institucional identificats a partir de la recerca. Desenvolupar estratègies d'ensenyament de llengües estrangeres en consonància amb la recerca sobre aprenentatge de llengües i les característiques de l'alumnat i del context. Dissenyar i seleccionar materials, activitats i seqüències didàctiques adequades a aprenents concrets, segons els principis establerts al currículum català de llengües estrangeres per a l'educació secundària i EOI. Identificar i analitzar els trets característics de bones pràctiques docents en aules de llengua estrangera. Autoavaluar la pròpia pràctica docent, identificar fortaleses i debilitats i proposar-se un pla de millora concret i realista.
Llengua: Català



18 p, 149.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-10-02, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir