Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112399
Pràcticum i Treball de Fi de Màster [42099]
Couso, Digna (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Didàctica de les Matemàtiques i de les Ciències Experimentals)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Data: 2013-14
Titulació: Màster Universitari en Formació de professorat d'educació secundària obligatòria i batxillerat, formació professional i ensenyament d'idiomes [4310486]
Resum: L'estructura del mòdul és comuna a totes les especialitats, encara que el seu contingut i desenvolupament està relacionat tant amb el mòdul comú (formació psicopedagògica i social) com amb el mòdul específic corresponent a la seva especialitat. El mòdul de pràcticum i treball de fi de màster té dues parts diferenciades però complementàries. El treball que l'estudiant realitzarà al llarg del mòdul ha de servir-li per tenir un contacte amb la realitat de la professió, i per aquest motiu es desenvolupa en gran part en un centre d'educació secundària sota la supervisió d'un tutor de practiques al centre i un tutor de practiques a la universitat. En primer lloc, l'estudiant haurà de conèixer la realitat d'un centre educatiu, les seves funcions, estructura i organització, així com integrar-se en la vida i les activitats del centre de practiques en general i del seu tutor de practiques al centre en particular. En segona instància haurà d'integrar-se en un grup classe i realitzar activitats d'intervenció tant acompanyada com autònoma. En conjunt, la seva feina, tant en les fases de preparació a la universitat com en la seva estada en un centre de secundària, li ha de permetre posar en pràctica les competències necessàries per al seu desenvolupament professional, amb l'ajuda del tutor de la universitat, del coordinador de pràctiques del centre i del tutor de practiques del centre. D'altra banda, la realització del treball de fi de màster, que es realitzarà amb posterioritat al pràcticum, ha de possibilitar la reflexió i/o recerca sobre continguts i experiències clau del màster, per tal de mostrar-ne competència professional en la identificació, l'anàlisi i la proposta de solucions de problemes educatius de rellevància.
Llengua: Català



6 p, 109.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Materials de curs > Programes de curs (Guies docents)

 Registre creat el 2013-10-02, darrera modificació el 2016-06-25



   Favorit i Compartir