Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112408
Is "the younger the better" the profile of the successful English language learner?
Rodríguez Laveda, Adriana
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2013
Descripció: 28 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Resum: This paper seeks to explain why the phallacy of “the younger the better” does not apply in Catalan schools as their limited-input situation does not allow students to take advantage of the benefit that starting at an early age has in naturalistic language settings. In addition the aspirations in the curriculum are too high taking into account factors such as exposure, intensity and quality of the L2 learning process. The paper also attempts to link reality to what should be improved in the early foreign language teaching by means of introducing CLIL so as to introduce extensive exposure to the L2, a reorganization of teachers’ training and an increase in motivation.
Resum: Aquest treball busca explicar perquè la fal•làcia que defensa que com abans es comença a aprendre una llengua, millors són els resultats no funciona a les escoles públiques catalanes ja que l’exposició a la llengua estrangera és limitada i per tant no permet als joves estudiants aprofitar-se dels beneficis d’aprendre una llengua en un context d’immersió. Cal tenir en compte que el currículum té unes aspiracions molt altes considerant factors com l’exposició a la llengua, la intensitat i la qualitat del procés d’aprenentatge d’una llengua estrangera. Aquest treball també pretén vincular la realitat amb el que s’hauria de millorar en l’ensenyament a petits estudiants d’una llengua estrangera mitjançant la introducció del CLIL per tal d’aconseguir una exposició extensiva a la segona llengua, una reorganització dels professors i un augment de la motivació.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Young language learners ; Age ; Context ; L2 ; Motivation ; Immersion context ; Extensive exposure ; Minimal exposure ; Petits estudiants de llengua ; Edat ; Segona llengua ; Motivació ; Context d'immersió ; Exposició extensiva ; Exposició mínima



28 p, 355.5 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2013-10-03, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir