Teacher's role in the classrooms : enhancing second language learners' motivation
Domingo Mas, Aina
Reeves, Alan, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2013
Descripció: 31 pag.
Resum: Motivation has always been a topic of debate in relation to second language acquisition. It is clear that the teacher plays a major role in student motivation within the educational field. The purpose of this paper was to describe and analyze the strategies used by the two research subjects of this study. The two participants were Catalan native speakers and the moment this research was carried out they were working in a language school in Rubí (Catalonia). The results showed differences both in the amount of use of motivation-enhancing strategies, and in preferences for strategy type.
Resum: La motivació ha estat sempre un tema de debat en relació a l'adquisició d'una segona llengua. És evident que el professor juga un paper molt important en quan a la motivació de l'alumnat dins del camp de l'educació. L'objectiu d'aquest estudi és el de descriure i analitzar els mètodes i estratègies utilitzades per dos subjectes de l'estudi. Els dos participants són natius catalans i treballaven quan l'estudi es va realitzar a la mateixa acadèmia de llengües a Rubí (Catalunya). Els resultats obtinguts mostren grans diferències en quan a la quantitat d'estratègies per crear i mantenir la motivació com a diferents preferències pel tipus d'estratègia.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Pla d'estudis: Grau en Estudis Anglesos [801]
Document: Treball final de grau ; Text
Matèria: Student motivation ; Teacher behaviour ; Second language acquisition ; Motivació ; Segona llengua ; Professorat ; Conducta ; Estratègies



31 p, 484.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2013-10-03, darrera modificació el 2022-02-02



   Favorit i Compartir