Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/112441
Writing in an EFL context : an insight into young English learners' writing skills
Clúa Artero, Joana
Pladevall Ballester, Elisabet, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Filologia Anglesa i de Germanística)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Filosofia i Lletres

Data: 2013
Descripció: 41 pag.
Pla d'estudis: Graduat o Graduada en Estudis Anglesos [801]
Titulació: Estudis anglesos [2500245]
Resum: The aim of this paper is to analyze how a group of 10-11 year-old EFL students improve their writing skills over a period of one academic year taking into account their attendance or non-attendance to extracurricular English classes. The data from this study was collected as part of a larger longitudinal study conducted by the UAB research group CLILSLA Project. A total number of thirty writings per period (time A and time B) will be analyzed following CAF measures so as to trace development of the students' writings. Since the students are exposed to minimal input learning and, in most cases teachers do not have enough preparation in order to teach writing to young English learners, the development that the participants will experience over an academic year is very moderate and can only be observed in some analysis measures. Results show that percentages are always better in the group who attends extracurricular English classes in both time A and time B but, students who do not attend extracurricular English classes show more development after a nine-month academic course.
Resum: L'objectiu d'aquest estudi és analitzar com un grup de nens de 10-11 anys que tenen l'anglès com a segona llengua milloren les seves habilitats d'escriptura durant un període acadèmic d'un any tenint en compte la seva assistència o no assistència a classes extraescolars d'anglès. Les dades d'aquest estudi van ser recollides dins l'estudi CLILSLA realitzar per un grup de recerca de la UAB. Un total de trenta redaccions per període (període A i període B) van ser analitzades sota les mesures CAF, uns indicadors utilitzats per tal de traçar el desenvolupament de les redaccions dels alumnes. Ja que els alumnes estan immersos es una situació de input mínim i, en molts casos, els professors no tenen la preparació suficient per tal d'instruir-los, el desenvolupament dels participants serà moderat i només serà observable en algunes de les mesures analitzades. Els resultats mostren que els percentatges són sempre millors amb els alumnes que van a classes extraescolars en els dos períodes A i B, però els alumnes que no van a classes extraescolars mostren més millora desprès d'un curs acadèmic de nou mesos de durada.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: bachelorThesis ; Text
Matèria: Writing ; EFL ; YLL ; Escriptura ; Aprenentatge de l'anglès com a llengua estrangera ; Joves aprenents d'una llengua



41 p, 605.9 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de Fi de Grau > Facultat de Filosofia i Lletres. TFG

 Registre creat el 2013-10-04, darrera modificació el 2016-04-15



   Favorit i Compartir