Google Scholar: cites
Obtener muestras de color y compararlas
Entenza Rodríguez, Ana Isabel (Ana Isabel) (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)

Títol variant: Get color samples to compare
Data: 2014
Resum: Nuestra intención era investigar el uso del color en una serie de piezas comunicativas, pero al describir cómo seleccionaríamos y clasificaríamos las muestras, vimos que este paso inicial suponía un estudio en sí mismo, porque clasificar algo que no está acotado en cantidad (algunas aplicaciones trabajan con millones), que dispone de diferentes nomenclaturas (en función de culturas y países), del que apenas conocemos una docena de nombres y que varía en función de las condiciones de luz, de soporte, o de calidad de reproducción, requiere reflexión y profundización.
Resum: We tried to investigate the use of color in a series of communication pieces, but at the moment to describe how would select and classify the samples, we found that this initial step implied a study in itself, because classifying something that is not limited in quantity (some applications working with millions of them), which has different classifications (based on culture or countries), which we hardly know a dozen names (following the studies of Bertin and Kay) and which varies depending on lighting conditions , support, or quality reproduction, requires reflection and deepening.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Tecnologia informàtica ; Publicitat ; Llenguatge simbòlic ; Arts Visuals ; Tecnología informática ; Publicidad ; Cultura ; Lenguaje simbólico ; Artes visuales ; Computer science technology ; Publicity ; Culture ; Symbolic language ; Visual arts
Publicat a: Grafica, Vol. 2, Núm. 3 (2014) , p. 47-55, ISSN 2014-9298

Adreça original: https://revistes.uab.cat/grafica/article/view/v2-n3-entenza
Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Grafica/article/view/283805
DOI: 10.5565/rev/grafica.10


10 p, 658.8 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Grup de Recerca en Publicitat i Relacions Públiques (GRP)
Articles > Articles publicats > grafica
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-01-08, darrera modificació el 2021-12-11



   Favorit i Compartir