Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114820
Rock urbano, comunicación y autenticidad en el entorno digital actual
Guillo Velasco, Igor
Lacalle Zalduendo, María Rosario (dir)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 145 p.
Resum: En este proyecto se pretende realizar un estudio sobre la transmisión del concepto de autenticidad de la música rock a través de Internet, focalizándolo en el llamado rock urbano español en la actualidad. Para ello se estudiará la bibliografía existente sobre el concepto de autenticidad en la música popular, con el fin de determinar unas categorías generales, que posteriormente nos servirán para analizar la red y obtener correlaciones.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Música rock - Espanya ; Música rock - Aspectes socials ; Xarxes socials en línia - Màrqueting

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/216853


145 p, 1.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir