Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114871
Análisis de la comunicación online de las marcas de moda de España : estudio de caso Mango
Romero Romero, Susana
Lázaro, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 64 p.
Resum: Amb la revolució digital van apareixe noves eines informàtiques i plataformes q donen lloc a les jnteraccions en línea, com les xarxes socials i Blogs, aquestes han canviat la manera de comunicació entre les marques i les seves audiències. L' indústria de la moda no ha estat inmune a aquestes transformacions i ha estat adaptar-se al nou format. La recerca presenta una estructura deductiva: Moda Marca Moda- Marques de Moda Espanyola i altres exemples-cas moda- estudio maneta de comunicació online i offline. En aquest últim apartat mostra els resultats de l'anàlisi de les accions comunicatives quotidianes de Marca de Moda Mango, en un període determinat de temps. L'estudi conclou q les accions online i offline és completamenten, es relacionen entre si, evolucionen i donen lloc a una nova forma de comunicació.
Resum: La revolución digital trae consigo nuevas herramientas y plataformas que dan lugar a interacciones Online, como Redes sociales y Blogs, éstas han cambiado la forma de comunicación entre las marcas y sus públicos. La industria de la moda no ha sido inmune a estas transformaciones y ha venido adaptándose a los nuevos formatos. La investigación presenta una estructura deductiva: moda - marca de moda – marcas de moda españolas y otros ejemplos - comunicación offline y online de la moda- estudio de caso Mango. En este último apartado se muestran los resultados del análisis de las acciones comunicativas diarias de la marca de moda MANGO, en un período de tiempo determinado. El estudio concluye que las acciones Online y Offline se complementan, se relacionan entre sí, evolucionan y dan lugar a una nueva forma de comunicación.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català.
Document: masterThesis
Matèria: Mango (Firma) ; Publicitat - Moda - Espanya ; Publicitat - Internet - Casos, Estudis de

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/216936


64 p, 12.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir