El Uso del humor en los contenidos publicitarios para redes sociales y su coherencia con los valores de marca
Trujillo Muñoz, Sebastián
Lázaro Pernias, Patrícia, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Fecha: 2013
Descripción: 48 p.
Resumen: Amb el creixement de les xarxes socials digitals i la constant recerca de contingut de valori entreteniment que exigeix el nou consumidor, diferents marques estan utilitzant cada vegada més l'humor com a eina en el seu missatge per als mitjans digitals, esperant aconseguir nivells de "viralitat", abast, freqüència, posicionament i fins i tot engagement més alts. Molts d'ells ho aconsegueixen a curt termini, però: està realment aquest missatge representant correctament els valors de marca?, el consumidor arriba a identificar característiques importants del producte? La identitat de la marca es veu reflectida correctament després de l'ús de l'humor en un missatge?.
Resumen: Con el crecimiento de las redes sociales y la constante búsqueda de contenido de valor y entretenimiento que exige el nuevo consumidor, diferentes marcas están utilizando cada vez más el humor como herramienta en su mensaje para los medios digitales, esperando alcanzar niveles de "viralidad", alcance, posicionamiento e incluso engagement más altos. Muchos de ellos lo logran a corto plazo, pero: ¿está realmente este mensaje representando correctamente los valores de marca?, el consumidor alcanza a identificar características importantes del producto?, ¿La identidad de la marca se ve reflejada correctamente después del uso del humor en un mensaje?.
Derechos: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Lengua: Castellà
Colección: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Documento: Treball de fi de postgrau
Materia: Publicitat ; Productes de marca



48 p, 1.4 MB

El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación > Documentos de los grupos de investigación de la UAB > Centros y grupos de investigación (producción científica) > Ciencias sociales y jurídicas > Grupo de Investigación en Publicidad y Relaciones Públicas (GRP)
Documentos de investigación > Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera > Ciencias de la Comunicación. TFM

 Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2022-07-09



   Favorit i Compartir