Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114873
Determinar qué tipo de imágenes de moda exhibidas en Pinterest propician la intención de compra
Benedetti, Alexandra
Martínez Bouza, José Manuel, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 88 p.
Resum: S'ha decidit aprofundir en una xarxa que a més de fer soroll per la seva nova proposta, està generant trànsit a pàgines webs que ofereixen venda online dels seus productes: Pinterest.
Resum: Se ha decidido profundizar en una red que además de hacer ruido por su novedosa propuesta, está generando tráfico a páginas webs que ofrecen venta online de sus productos: Pinterest.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Pinterest ; Moda - Màrqueting ; Dones consumidores

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/216938


88 p, 1.8 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir