Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114877
El Advergaming en el digital signage : actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca
Riveros Jaramillo, Camila Andrea
Blanco, Josep Ma., (Josep Maria), dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 94 p.
Resum: En la recerca d’eines que suposen la interactivitat com a punt clau en el model de comunicació, la present investi- gació aborda l’ús de videojocs amb contingut publicitari o “advergaming” com a punt central d’estudi i pretén es- tablir els factors que determinen una experiència de joc òptima a través de l’ús de pantalles digitals com a mitjà difusor d’aquest tipus de contingut. Parlarem de “flow experience” o teoria de la psicologia po- sitiva segons el seu creador i precursor Mihály Csíkszent- mihályi, i serà la perspectiva des de la qual pretenem desenvolupar aquest estudi, entenent el “flow experience” com l’estat òptim o nivell més alt d’experiència d’usuari que es pot assolir durant una activitat.
Resum: En la búsqueda de herramientas que suponen la interac- tividad como punto clave en el modelo de comunicación, la presente investigación aborda el uso de videojuegos con contenido publicitario o “advergaming” como punto central de estudio y pretende establecer los factores que determinan una experiencia de juego óptima a través del uso de pantallas digitales como medio difusor de este tipo de contenido. Hablaremos de “flow experience” o teoría de la psicología positiva según su creador y precursor Mihály Csíkszent- mihályi, y será la perspectiva desde la cual pretendemos desarrollar este estudio, entendiendo el “flow experience” como el estado óptimo o nivel más alto de experiencia de usuario que se puede alcanzar durante una actividad.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Publicitat en videojocs ; Videojocs - Aspectes psicològics ; Interacció home-ordinador ; Psicologia positiva

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/216945


94 p, 14.2 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir