El Advergaming en el digital signage : actores que determinan la obtención del "flow experience" de acuerdo a la ubicación de un dispositivo de emisión de contenido digital, dinámico e interactivo con videojuegos de marca
Riveros Jaramillo, Camila Andrea
Blanco, Josep Ma., , dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Date: 2013
Description: 94 p.
Abstract: En la recerca d'eines que suposen la interactivitat com a punt clau en el model de comunicació, la present investi- gació aborda l'ús de videojocs amb contingut publicitari o "advergaming" com a punt central d'estudi i pretén es- tablir els factors que determinen una experiència de joc òptima a través de l'ús de pantalles digitals com a mitjà difusor d'aquest tipus de contingut. Parlarem de "flow experience" o teoria de la psicologia po- sitiva segons el seu creador i precursor Mihály Csíkszent- mihályi, i serà la perspectiva des de la qual pretenem desenvolupar aquest estudi, entenent el "flow experience" com l'estat òptim o nivell més alt d'experiència d'usuari que es pot assolir durant una activitat.
Abstract: En la búsqueda de herramientas que suponen la interac- tividad como punto clave en el modelo de comunicación, la presente investigación aborda el uso de videojuegos con contenido publicitario o "advergaming" como punto central de estudio y pretende establecer los factores que determinan una experiencia de juego óptima a través del uso de pantallas digitales como medio difusor de este tipo de contenido. Hablaremos de "flow experience" o teoría de la psicología positiva según su creador y precursor Mihály Csíkszent- mihályi, y será la perspectiva desde la cual pretendemos desarrollar este estudio, entendiendo el "flow experience" como el estado óptimo o nivel más alto de experiencia de usuario que se puede alcanzar durante una actividad.
Rights: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Language: Castellà
Series: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Videojocs ; Aspectes psicològics



94 p, 14.2 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Communication Studies. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2022-09-03



   Favorit i Compartir