Branding i new media : l'experiència de la marca a través d'Instagram
Isern Besalú, Carolina
Blanco, Josep Ma., ,
dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual)
Universitat Autònoma de Barcelona.
Facultat de Ciències de la Comunicació
Fecha: |
2013 |
Descripción: |
56 p. |
Resumen: |
El propòsit d'aquesta recerca és el de dur a terme una exploració sobre la creació i el disseny estratègic d'una experiència de marca a través d'Instagram, entesa com una eina de branding en el paradigma de la nova comunicació. En segon terme, la investigació vol descobrir si les característiques i factors personals dels usuaris d'Instagram determinen la seva predisposició a participar en experiències de marca. La hipòtesi es confirma en les característiques estudiades (una elevada ràtio de fotografies compartides i una alta freqüència d'ús de l'aplicació). |
Derechos: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. |
Lengua: |
Castellà |
Colección: |
Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Publicitat, Relacions Públiques i Comunicació Audiovisual. Treballs de màster i postgrau. Màster en Estratègia i Creativitat Digital |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Productes de marca ;
Casos, Estudis de ;
Màrqueting |
El registro aparece en las colecciones:
Documentos de investigación >
Trabajos de investigación y proyectos de final de carrera >
Ciencias de la Comunicación. TFM
Registro creado el 2014-01-24, última modificación el 2022-09-03