Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114880
Propuesta creativa para la nueva línea de vinos ENJOYME
Cortés Shaffner, Carolina
Guerra Morán, Gabriela Eunice
Mejía Benavides, Paulina Alejandra
Martínez Bouza, José Manuel
Entenza, Ana
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2013
Descripció: 97 p.
Resum: El projecte presentat en aquest document formal conté la proposta per a la nova marca de vins Enjoyme, el projecte consta de la creació de diverses peces gràfiques per tal de construir una proposta global per a la marca. L'encàrrec per part del client consta de: construcció de marca Enjoyme (logotip), lloc web enfocat a la venda on line, packaging del producte, OPI i revista digital. Cadascuna d'aquestes peces es troba explicada detalladament dins d'aquest document amb les seves respectives especificacions creatives, tècniques, estratègiques i econòmiques. El concepte creatiu d'aquesta campanya “Cultiva els teus sentits” està reflectit en cadascuna de les peces, formant un equilibri en conjunt. La idea central de la campanya s'enfoca a transmetre als clients totes les sensacions que li pot donar la natura en ser humà, tenint en compte l'orgànic i biodinàmic com a part fonamental del projecte, ja que aquest producte elaborat amb aquest tipus d'agricultura.
Resum: El proyecto presentado contiene una propuesta para la nueva marca de vinos Enjoyme, el proyecto consta de la creación de varias piezas gráficas con el fin de construir una propuesta global para la marca. El encargo por parte del cliente consta de: construcción de marca Enjoyme (logotipo), sitio web enfocado a la venta on line, packaging del producto, OPI y revista digital specializada en vinos. Cada una de estas piezas se encuentra explicada detalladamente dentro de este documento, con sus respectivas especificaciones creativas, técnicas, estratégicas y económicas. El concepto creativo de esta campaña Cultiva tus sentidos” está reflejado en cada una de las piezas, formando en su conjunto un equilibrio. La idea central de la campaña se enfoca en transmitir a los clientes todas las sensaciones que le puede dar la naturaleza al ser humano, tomando en cuenta lo orgánico y biodinámico como parte fundamental del proyecto, al ser este producto elaborado con este tipo de agricultura.
Resum: The project submitted in this formal document contains the graphic communication proposal campaign for the new wine brand Enjoyme, the project consist of the creation of several graphic elements in order to build a global proposal for the brand. The assignment by the client consists of: Enjoyme logo and company image, web site focused on online sales, packaging, poster and a wine digital magazine. Each of these pieces is explained in detail within the document with their respective creative, technical, strategic and economic specifications. The creative concept of the campaign “Cultivate your sense” is expressed in each piece, making a balance work. The main idea of the campaign is to transmit the sensation that the nature can give us.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: masterThesis
Matèria: Vi - marquèting ; Publicitat - Campanyes - Casos, Estudi de ; Comunicació visual

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/217065


97 p, 58.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. Treballs de Fi de Màster

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir