| Publicació: |
Institut Universitari d'Estudis Europeus - UAB 2013 |
| Descripció: |
194 p. |
| Resum: |
El presente trabajo ofrece un análisis sobre la problemática de la formación profesional en Haití, considerada primordial para contribuir de forma gradual al desarrollo económico y humano del país. Se identifican los desfases que existen entre la formación profesional ofrecida y la demanda de la sociedad y del mercado laboral, que afectan negativamente la consecución del objetivo de este sector y se proponen soluciones para la reestructuración del sector para asegurarse de que las infraestructuras técnicas y tecnológicas de los centros de formación profesional estén realmente adecuadas, y que los planes de estudio interdisciplinario tengan en cuenta el contexto socio-cultural. |
| Resum: |
El present treball ofereix una anàlisi sobre la problemàtica de la formació professional a Haití, considerada cabdal per contribuir de forma gradual al desenvolupament econòmic i humà del país. S'identifiquen els desfasaments que hi ha entre la formació professional oferida i la demanda de la societat i del mercat laboral, que afecten negativament la consecució de l'objectiu d'aquest sector i es proposen solucions per a la reestructuració del sector per assegurar-se que les infraestructures tècniques i tecnològiques dels centres de formació professional estiguin realment adequades, i que els plans d'estudi interdisciplinari tinguin en compte el context sociocultural. |
| Drets: |
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, fins i tot amb finalitats comercials, sempre i quan es reconegui l'autoria de l'obra original.  |
| Llengua: |
Castellà |
| Col·lecció: |
Institut Universitari d'Estudis Europeus. Màster Eurocoop (Polítiques Europees de Cooperació Internacional al Desenvolupament). Treballs finals de Màster |
| Document: |
Treball de fi de postgrau |
| Matèria: |
Formació professional ;
Haití ;
Desenvolupament econòmic ;
Ajuda al desenvolupament econòmic regional ;
Educació |