dir.
Fecha: |
2013 |
Descripción: |
88 p. |
Resumen: |
És un estudi qualitatiu sobre les cançons-joc de picar que succeeixen a l'hora del pati de les escoles en les quals es construeix i es transmet oralment tot un joc de gènere de rols negociats entre els participants. Els resultats s'obtenen de grups de discussió i entrevista a adolescents i adults i treball de camp amb els propis participants. L'estudi conclou destacant la influencia del context sociocultural en la seva configuració, el gènere com a tema principal en aquestes cançons i la subversió dels cànons com a potenciador de les variacions significatives dels rols i les activitats permeses de cadascun. |
Derechos: |
L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: |
Lengua: |
Català |
Titulación: |
Musicologia, Educació Musical i Interpretació de la Música Antiga [4312637] |
Colección: |
Facultat de Filosofia i Lletres. Màster oficial de musicologia, educació musical i interpretació de la música antiga |
Documento: |
Treball de fi de postgrau |
Materia: |
Cançons infantils ;
Ensenyament |