Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/114924
Implementació d'un contact center per empreses basat en software lliure
Navarro Jurado, Santiago
Mostaccio, Diego Javier
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola d'Enginyeria

Data: 2012
Descripció: 81 p.
Resum: El proyecto consiste en la creación de un CRM de contact center con canal de telefonía y correo electrónico. Se ha llevado a cabo utilizando software libre. Se integra con centralita telefónica para permitir la realización de llamadas por Voip.
Resum: El projecte consisteix en la creació d'un CRM de contact center amb canals de telefonia i correu electrònic. S'ha portat a terme utilitzant sofware lliure. S'integra amb centraleta telefònica per tal de permetre la realització de trucades per Voip.
Resum: The project implements a CRM contact center using telephony and email channels. Has been developed using free software. Integrates the CRM with a telephony exchange in order to allow Voip calls.
Drets: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: bachelorThesis
Matèria: Empreses petites i mitjanes ; Direcció i administració ; Processament de dades ; Recursos informatius ; Vendes per telèfon

Adreça alternativa: http://hdl.handle.net/2072/212653


Projecte
81 p, 4.4 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Enginyeria. Projectes de final de carrera > Enginyeria Informàtica. PFC

 Registre creat el 2014-01-24, darrera modificació el 2016-06-11



   Favorit i Compartir