Les estratègies discursives del docent per guiar els aprenentatges, "de la pluja d'idees, al paper" : un estudi de cas
Bouisset Carrascal, Emma Andrea
Pallarés Monge, Oriol
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de l'Educació

Date: 2013
Description: 51 p.
Abstract: Aquest treball analitza l'enregistrament audiovisual d'una activitat de guiatge duta a terme per una professora practicant en el rol d'investigadora en l'acció en una classe de català de 1r d'ESO per valorar el grau d'efectivitat de la seva parla. Al llarg de la recerca, es confronten els resultats de l'anàlisi qualitativa i quantitativa recollits a partir del discurs enregistrat de la docent amb mostres del treball fet pels alumnes per donar resposta a les preguntes de la investigació i extreure conclusions que permetin configurar una guia de propostes de millora per a la futura tasca docent de la investigadora.
Rights: L'accés als continguts d'aquest document queda condicionat a l'acceptació de les condicions d'ús establertes per la següent llicència Creative Commons: Creative Commons
Language: Català
Series: Facultat de Ciències de l'Educació. Màster universitari en formació de professorat d'educació secundària obligatòria
Document: Treball de fi de postgrau
Subject: Estratègies d'aprenentatge ; Comunicació en l'educació



51 p, 3.7 MB

The record appears in these collections:
Research literature > Dissertations > Education Sciences. MT

 Record created 2014-01-24, last modified 2023-09-07



   Favorit i Compartir