Como lo oyes : La publicación de listados de reproducción de los programas temáticos musicales en la radio de titularidad pública en España
Costa Gálvez, Dolores
Ribes Guàrdia, Francesc Xavier, dir. (Universitat Autònoma de Barcelona. Departament de Comunicació Audiovisual i Publicitat)
Universitat Autònoma de Barcelona. Facultat de Ciències de la Comunicació

Data: 2011
Descripció: 96 p.
Resum: Desde su nacimiento, la radio ha estado en constante peligro de desaparición. La prescripción y legitimidad asociadas a las ondas pueden resguardar a un servicio público en constante crisis. Las listas de reproducción o playlists son la base de la programación radiofónica musical y la posibilidad de acceder a las obras musicales tal y como "se oyen" es una opción que la radio en Internet ofrece. Este trabajo analiza cómo abordan los programas temáticos musicales de las emisoras de radio de antena convencional y bitcasters de titularidad pública en España la creación y publicación de listas de reproducción en Internet.
Resum: Des del seu naixement, la ràdio ha estat en constant perill de desaparició. La prescripció i legitimitat associades a les ones poden protegir a un servei públic en constant crisi. Les llistes de reproducció o playlists són la base de la programació radiofònica musical i la possibilitat d'accedir a les obres musicals tal i com "se senten" és una opció que la ràdio a Internet ofereix. Aquest treball analitza com aborden els programes temàtics musicals de les emissores de ràdio d'antena convencional i bitcasters de titularitat pública en Espanya la creació i publicació de llistes de reproducció a Internet.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Castellà
Col·lecció: Facultat de Ciències de la Comunicació. Departament de Comunicació Audiovisual i de Publicitat. Màster en Investigació en Continguts a l'Era Digital
Document: Treball de fi de postgrau
Matèria: Programes de ràdio ; Planificació



96 p, 19.3 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències socials i jurídiques > Institut de la Comunicació de la Universitat Autònoma de Barcelona (InCom-UAB)
Documents de recerca > Treballs de recerca i projectes de final de carrera > Ciències de la Comunicació. TFM

 Registre creat el 2014-02-21, darrera modificació el 2022-07-09



   Favorit i Compartir