Google Scholar: cites
Learning in Community : Small Group Leadership for Educational Change
Holly, Mary Louise (Kent State University. Faculty Professional Development Center)

Data: 2004
Resum: This article is elaborated around three key ideas: learning communities as agents of change, action research and transformation through conversation. All of them relate very strongly together and help bring about individual and group change. Learning communities are powerful forces of cultural transformation; they are considered an enclave for active learning and therefore an incubator of innovation. As they grow as a group through conversations, they develop both a collective language and knowledge. On the other side, action research can take place in learning communities. It's seen as an opportunity to test one's beliefs in practice and to bring new forms of educational practice into reality. The text describes the three larger statewide learning communities and explains how the university staff takes an important role in bringing about change through action research.
Resum: El text s'articula en tres idees: les comunitats d'aprenentatge com a agents de canvi, la investigació en l'acció i la transformació mitjançant la conversa. Totes es troben estretament relacionades i permeten explicar-nos els canvis individuals i col·lectius. Les comunitats d'aprenentatge constitueixen una important força de transformació; se les considera un enclavament per a l'aprenentatge actiu i incubadores de la innovació. A mesura que creixen mitjançant la conversa, desenvolupen un llenguatge i un coneixement col·lectius. D'altra banda, la investigació en l'acció té lloc en comunitats d'aprenentatge. Se les considera una oportunitat de verificar les pròpies creences en la pràctica, així com noves formes de portar la pràctica educativa a la realitat. El text descriu tres grans comunitats d'aprenentatge i mostra de quina manera l'staff universitari té un paper important en el desenvolupament del canvi, mitjançant la recerca en l'acció.
Resum: El texto se articula en tres ideas: las comunidades de aprendizaje como agentes de cambio, la investigación en la acción y la transformación mediante la conversación. Todas ellas se hallan estrechamente relacionadas y permiten explicarnos los cambios individuales y colectivos. Las comunidades de aprendizaje constituyen una importante fuerza de transformación; se las considera un enclave para el aprendizaje activo y como incubadoras de la innovación. A medida que crecen mediante la conversación, desarrollan un lenguaje y un conocimiento colectivos. Por otra parte, la investigación en la acción tiene lugar en comunidades de aprendizaje. Se las considera como una oportunidad de verificar las propias creencias en la práctica, así como nuevas formas de llevar la práctica educativa a la realidad. El texto describe tres grandes comunidades de aprendizaje y muestra el modo cómo el staff universitario juega un papel importante en el desarrollo del cambio mediante la investigación en la acción.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Comunitats d'aprenentatge ; Agents de canvi ; Transformació en la conversa ; Canvi individual i en grup ; Transformació cultural ; Recerca en l'acció ; Universitats ; Learning communities ; Agents of change ; Transformation through conversation ; Individual and group change ; Cultural transformation ; Action research ; University ; Comunidades de aprendizaje ; Agentes de cambio ; Transformación mediante conversación ; Cambio individual y en grupo ; Transformación cultural ; Investigación en la acción ; Universidad
Publicat a: Educar, N. 34 (2004) , p. 113-130, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20803
Adreça original: https://educar.uab.cat/article/view/v34-holly
DOI: 10.5565/rev/educar.252


18 p, 102.6 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir