Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/117195
GeaTours : una experiència geolòtica d'aprenentatge cooperatiu que promou la indagació i l'autoregulació dels aprenentatges
Domènech Casal, Jordi (Universitat Autònoma de Barcelona. Grup LIEC (Grup de Recerca Llenguatge i Ensenyament de les Ciències))
INS Vilanova (Vilanova del Vallès)

Data: 2014
Resum: L'article presenta una experiència d'aprenentatge de la geologia mitjançant el treball en grups d'experts. Els alumnes han d'indagar i promoure el seu propi aprenentatge per a assolir un repte que se'ls proposa, i consensuar els criteris per els que avaluaran els seus propis resultats mitjançant rúbriques. L'activitat inclou aspectes artístics, TIC i matemàtics, i segueix un esquema similar al de les WebQuest. Els resultats de l'activitat es presenten juntament amb una enquesta realitzada entre l'alumnat participant.
Resum: This article presents a learning experience on geology based on the “expert groups” methodology. Students have to inquiry and promote their own learning process to reach a goal, and are asked to construct collaboratively a rubric and agree on the evaluation criteria. The activity follows the general outline of a WebQuest, and includes artistic, ICT and mathematical perspectives. Results are presented together with a survey amongst students.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: TIC ; Geologia ; Meta-aprenentatge ; Indagació ; Webquest ; ICT ; Geology ; Meta-learning ; Inquiry
Publicat a: Ciències : revista del professorat de ciències de primària i secundària, Núm. 27 (Març 2014) , p. 2-8, ISSN 1699-6712

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Ciencies/article/view/275745


7 p, 321.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Documents de recerca > Documents dels grups de recerca de la UAB > Centres i grups de recerca (producció científica) > Ciències Socials i Jurídiques > LIEC (Llenguatge i Ensenyament de les Ciències)
Articles > Articles publicats > Ciències
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-04-22, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir