Google Scholar: cites
Doing and using educational research : engaging researchers, practitioners and policy makers in productive partnerships
Shreeve, Ann (University of East Anglia. School of Education)

Data: 2004
Resum: Un aspecte clau per als investigadors educatius que pretenen que el seu treball contribueixi a canviar el sistema educatiu en general i les escoles en particular és com promoure que els dissenyadors de polítiques i els docents usin i possiblement es comprometin en la recerca. La difusió dels resultats en investigació educativa és problemàtica en alguns sentits. No és de fàcil accés per a usuaris potencials ni en el format imprès ni electrònic, particularment per als docents que no poden accedir a biblioteques reservades a docents o a serveis de recerca electrònica. L'ús dels resultats de la investigació educativa com a font d'informació per a la presa de decisions sobre la reforma educativa ha estat recentment considerat com a àrea d'estudi. A nivell nacional, al Regne Unit la major part de polítiques i estratègies són donades a conèixer a través de la investigació educativa i a través del procés d'aplicació que influencien els docents a les escoles. Estudis recents han demostrat com els professors de les aules i escoles poden usar i prendre part en investigació per al seu propi ús i crear, d'aquesta manera, nou coneixement. No obstant això, es necessita entendre bastant més sobre aquests processos i sobre com es pot donar suport als docents en els intents esmentats.
Resum: A key issue for educational researchers who intend their work to influence change both in the educational system and in individual schools is how to engage key stakeholders both policy makers and practitioners in using and possibly engaging in research. The dissemination of the outcomes of educational research is problematic in several respects. It is not easily accessible to potential users in printed or electronic form, particularly to practitioners who do not have access to academic libraries or electronic search facilities. The utilization of educational research findings to inform decisions about educational change has only recently been opened up as an area of study. At a national level in the UK, most policies and strategies are informed by educational research and through the implementation process they do influence practitioners in schools. Recent studies have shown how practitioners in schools and classrooms can use and engage in research for themselves to create new knowledge. However it is clear that much more needs to be understood about these processes and how practitioners can be supported in these endeavours.
Resum: Un aspecto clave para los investigadores educativos que pretenden que su trabajo contribuya a cambiar el sistema educativo en general y las escuelas en particular es cómo captar a los diseñadores de políticas y a los docentes para que usen y posiblemente se comprometan en investigación. La difusión de los resultados en investigación educativa es problemática en algunos sentidos. No es de fácil acceso para usuarios potenciales ni en formato impreso ni electrónico, particularmente para los docentes que no pueden acceder a bibliotecas reservadas a docentes o a servicios de búsqueda electrónica. El uso de los resultados de la investigación educativa como fuente de información para la toma de decisiones sobre la reforma educativa ha sido recientemente considerado como área de estudio. A nivel nacional, en el Reino Unido la mayor parte de políticas y estrategias son dadas a conocer a través de la investigación educativa y a través del proceso de aplicación que influencian a los docentes en las escuelas. Estudios recientes han demostrado cómo los profesores de las aulas y escuelas pueden usar y tomar parte en investigación para su propio uso y crear, de esta manera, nuevo conocimiento. No obstante, se necesita entender mucho más sobre estos procesos y cómo apoyar a los docentes en dichos intentos.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Anglès
Document: Article ; recerca ; Versió publicada
Matèria: Influir el canvi ; Testimonis clau ; Investigació educativa ; Pràctics ; Informar decisions ; Canvi educatiu ; Nou coneixement ; Influence change ; Key stakeholders ; Educational research ; Practitioners ; Inform decisions ; Educational change ; New knowledge ; Influir el cambio ; Testimonios clave ; Investigación educativa ; Prácticos ; Informar decisiones ; Cambio educativo ; Nuevo conocimiento
Publicat a: Educar, N. 34 (2004) , p. 85-95, ISSN 2014-8801

Adreça alternativa: https://raco.cat/index.php/Educar/article/view/20801
Adreça alternativa: https://educar.uab.cat/article/view/v34-shreeve
DOI: 10.5565/rev/educar.250


11 p, 76.4 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2022-02-20



   Favorit i Compartir