Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/1179
Innovación, cultura y poder en las instituciones educativas. La complejidad en el cambio de educación
García Gómez, Rodrigo Juan

Data: 2005
Resum: Aquesta aportació recull la síntesi d'una recerca que pretén posar en evidència la complexitat i, a la vegada, la viabilitat de la innovació educativa a partir de l'exploració de les idees hegemòniques presents en les institucions educatives. Aquesta investigació s'ha desenvolupat simultàniament a un procés d'assessorament col·laboratiu en el context dels «marges del sistema econòmic, social, cultural i escolar normalitzat».
Resum: This article summarizes a research that aims to evidence the complexity and the viability of educational innovation. It explores the hegemonic ideas which exist in educational institutions. The research has been developed at the same time as a collaborative coaching process in the context of «the margins of the economic, social, cultural and educational normalized system».
Resum: La presente aportación recoge la síntesis de una investigación que pretende poner en evidencia la complejidad y, a la vez, la viabilidad de la innovación educativa a partir de la exploración de las ideas hegemónicas presentes en las instituciones educativas. Esta investigación se ha desarrollado simultáneamente a un proceso de asesoramiento colaborativo en el contexto de los «márgenes del sistema económico, social, cultural y escolar normalizado».
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l'obra i la creació d'obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. Creative Commons
Llengua: Castellà.
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Innovació ; Cultura ; Poder ; Pedagogia crítica ; Món de la vida ; Innovation ; Culture ; Power ; Critic pedagogy ; Life world ; Innovación ; Pedagogía crítica ; Mundo de la vida
Publicat a: Educar, N. 35 (2005) , p. 11-27, ISSN 0211-819X

Adreça alternativa: http://www.raco.cat/index.php/Educar/article/view/20806


17 p, 106.0 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Educar
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2006-03-13, darrera modificació el 2016-06-12



   Favorit i Compartir