Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/117934
L'ensenyament de l'urbanisme com a procés generador de canvi
Matilla Ayala, Xavier (Universitat Politècnica de Catalunya)
Departament d'Urbanisme i Ordenació del Territori
Universitat Politècnica de Catalunya. Escola Tècnica Superior d'Arquitectura del Vallès

Data: 2014
Resum: Després d’analitzar la situació actual dels estudis d’urbanisme, l’autor enumera quins són els principals reptes que ha d’afrontar l’ensenyament d’aquesta disciplina i assenyala el camí cap a un nou model educatiu més centrat en la capacitat de reflexionar i d’aprendre de l’alumne que en el professor i en la doctrina que s’ha de transmetre.
Drets: Tots els drets reservats
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Publicat a: Papers : Regió Metropolitana de Barcelona : Territori, estratègies, planejament, Núm. 57 (Gener 2014) , p. 26-33, ISSN 1888-3621



8 p, 1.1 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles publicats > Papers : Regió Metropolitana de Barcelona
Articles > Articles de recerca

 Registre creat el 2014-05-06, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir