Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/118007
Identitats visuals : les marques de luxe al Japó
Gallardo Romero,Teresa

Data: 2013
Drets: Es permet la reproducció total o parcial, la distribució, la comunicació pública de l’obra i la creació d’obres derivades, sempre que no sigui amb finalitats comercials i que es distribueixin sota la mateixa llicència que regula l’obra original. Cal que es reconegui l’autoria de l’obra original. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Japó ; Moda japonesa ; Cultura japonesa ; Luxe
Publicat a: Asiadémica : revista universitaria de estudios sobre Asia Oriental, Núm. 2 (Juliol 2013) , p. 67-83, ISSN 2341-233X



17 p, 2.0 MB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2014-05-07, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir