Per citar aquest document: http://ddd.uab.cat/record/118264
Poder financer i poder mediàtic : banca i grups de comunicació. Els casos del grup SCH i PRISA (1976-2004)
Almiron, Núria (Universitat Autònoma de Barcelona)

Títol variant: Financial power and media power: banks and communication groups. The cases of SCH and PRISA (1976-2004)
Data: 2007
Resum: La recerca parteix d’un enfocament d’economia política de la comunicació per abordar les relaciones i influències mútues que es donen entre el sector financer i els grups de comunicació, amb l’esperit d’esdevenir una modesta aportació que prossegueixi el camí obert ja fa tant de temps per Enrique Bustamante (Los amos de la información, 1983) i Cees Hamelink (Finanzas e información, 1984).
Resum: This study analyses the interrelationship of the Spanish banking and financial sectors and communication holdings from the standpoint of political economy.
Drets: Aquest document està subjecte a una llicència d'ús Creative Commons. Es permet la reproducció total o parcial i la comunicació pública de l'obra, sempre que no sigui amb finalitats comercials, i sempre que es reconegui l'autoria de l'obra original. No es permet la creació d'obres derivades. Creative Commons
Llengua: Català
Document: article ; recerca ; publishedVersion
Matèria: Mitjans de comunicació de massa - Aspectes econòmics - Espanya ; Banco Santander Central Hispano ; Grupo PRISA
Publicat a: Treballs de comunicació, Núm. 23 (Desembre 2007) , p. 37-51, ISSN 1131-5687

DOI: 10.2436/20.3008.01.22


15 p, 103.1 KB

El registre apareix a les col·leccions:
Articles > Articles de recerca
Articles > Articles publicats

 Registre creat el 2014-05-16, darrera modificació el 2016-06-04



   Favorit i Compartir